Thursday, April 3, 2008

KaMis Yang MaLas,,,,

HueHue,,,huLa...keTemu Lagi daH!di Kamis Yang maLAs,,,keNapa dikasih juDuL sePerti beRikuT di aTas???kaRena aQ seDang maLes nGaPa2in KecuaLi bRowsing iNternet di UneJ cEntRaL LibRary;)
<<-- ni buKti foTo kLo aQ Lagi di PerpUs;)
tAdi uDah n9etiK baNYak naMun denGan aPesx keTikan itU iLang sEmuAnYa;(

BTW,u/ aNak Unej Yang pAke wiReLess,daKu sAranKan u/ meMakai KP2,biaR Lebh yaHud giTu koneksinYa!

oia,nTar soRe rEncaNanya maU beLi goRengan aH,sKalian ngabuBurit giTu!aQ meNemuKan goRengan yaHud di KawAsan tEgaLbesar,enyak bUanged hwoHoho cOba saJa anDa ikUti jaLan,sEteLah pEr-3-an SCABA,naNti anDa aKan meNemui pEr-4-an naH kaNan diKit tu aDa rOmbong goRengan deKet paSar yanG buKa muLai jam 4an.siLahkan di coBa..unTuk Ma'emnya bisa menCoba Menu Baru yaItu naSi pLecing di dePan SMADA JemBer,muLai buKa jaM 1/2 5an soRe...seLamat MenikMati!

soAl sKripsi, sePertinyA viRus dUDut suDah meNyerang oTak kiRiQ,gA ada saTupUn inSpirasi mUncuL...paLing keTika pAgi meNjeLang giTu eh,hBs sHolat sHubuh!bEsok aZa deH keTemu doSennya.doAkan saYa ya!!!
okE,Lets Off foR oUr tOpic anD tHank sfOr Read tHis bLog,,,sEE ya!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...