T&F Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 30, 2009

apa yang aku pikirkan saat ini?
mimpi...mimpi...dan hanya mimpi...
aku tidak suka mimpi di dalam tidurku!
ketika terasa indah,ang kurasakan semua berubah menjadi semu ketika itu semua tak menjadi kenyataan
namun ketika ku bermimpi buruk,rasa sakit yang ada dimimpi itu, seolah-olah aku rasakan..ya,rasa yang sama seperti ada di dunia nyata
sebuah firasat...

firasat apa pun yang ada,mimpi yang nyata atau masih tersembunyi
aku tak suka
aku tak suka mimpi
biarlah aku tidur dalam perasaan bahwa ruh ku melayang dan kembali ketika aku terbangun
tidak....tidak ada mimpi....walaupun mimpi itu indah...walaupun yang sebenarnya di dunia nyata akau tidak dapat meraihnya...aku tidak mau bermimpi dalam tidurku...

cita-cita
ini mimpi yang harus ku raih,bukan mimpi dalam tidur,ini mimpi dalam kenyataan ketika aku membuka mata
mimpi menjadi apapun juga...bermimpi ketika sadar...bermimpi dalam keadaan mata tak terpejam
idealis dan realistis


^[tHanks for Read tHis bLog]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...